فروشگاه اینترنتی فایکال

فروشگاه اینترنتی فایکال

فروشگاه اینترنتی فایکال دارای انواع محصولات فیزیکی و دیجیتالی اعم از لوازم منزل، وسایل بهداشتی، خوراکی، حبوبات، لوازم الکترونیکی ،ورزشی، پروژه,تحقیق,مقاله,پاورپوینت,گزارش کار،کتب درسی، جزوات درسی، حل المسائل، پایان نامه، خلاصه کتب، نمونه سوالات میباشد.
فروشگاه اینترنتی فایکال

فروشگاه اینترنتی فایکال

فروشگاه اینترنتی فایکال دارای انواع محصولات فیزیکی و دیجیتالی اعم از لوازم منزل، وسایل بهداشتی، خوراکی، حبوبات، لوازم الکترونیکی ،ورزشی، پروژه,تحقیق,مقاله,پاورپوینت,گزارش کار،کتب درسی، جزوات درسی، حل المسائل، پایان نامه، خلاصه کتب، نمونه سوالات میباشد.

ساختن فروشگاه اینترنتی آنلاین رایگان برای شما وکسب درآمد میلیونی از این سایت فروشگاهی

بسم الله الرحمن الرحیم

ساختن فروشگاه اینترنتی آنلاین رایگان برای شما(لطفا کمی وقت بذارید و مطالعه کنید!) کلیک کنید


filesell
(تصویری که در بالا مشاهده میکنید گردش حساب سایت من در طول 30 روز از سال 97 هست!)
اگر مدت هاست که به دنبال ساختن یک فروشگاه اینترنتی آنلاین فروش برای فایل های دیجیتالی خود هستید ولی به دلایل مختلف تابحال موفق به این کار نشده اید، باید به شما بگویم الان دیگر وقت آن فرا رسیده است. شما برای ساختن یک فروشگاه اینترنتی برای فروش فایلهای خود ابتدا نیاز به یک دامین دارید که باید هزینه کنید. همچنین نیاز به یک هاست دارید که آن هم هزینه های زیادی دارید. فرض کنید همه هزینه های دامین و هاست را متقبل شدید و فروشگاه خود را ساختید. و فایل های خود را برای فروش در فروشگاه بارگذاری کردید. حال باید مشتریان شما که اکثرا از گوگل وارد سایت شما میشوند از محصولات شما بازدید و خرید انجام دهند. اما گوگل اصول خاص خود را دارد و به این راحتی سایت شما را در اختیار جستجوگران قرار نمیدهد و ممکن است شما هیچ وقت هیچ فروشی نداشته باشید!! به این میگن سئوی سایت!! ینی چی؟ یعنی اینکه شما باید متن، تصاویر، محصولات، فیلم ها و تمام محتویات سایت خود را برای موتورهای جستجو از جمله گوگل بهینه سازی کنید تا سایت شما در رتبه های اول جستجو در صفحات اول قرار گیرد تا بازدید سایت شما و در نتیجه فروش بالا رود.

خب ممکنه با خودتون بگید من نه برنامه نویسی بلدم نه طراحی سایت، نه سئوی سایت، نه حتی پولی برای خرید دامین و هاست، نه حتی فایلی برای فروش!! آیا باز هم میتوانم فروشگاه آنلاین برای کسب درآمد داشته باشم؟؟ خوشبختانه! باید به شما بگم که بله! پاسخ مثبت است.
شما از طریق کلیک کردن روی بنر پایین پست میتوانید به طور کاملا رایگان بدون حتی 1 ریال هزینه سایت فروشگاهی حرفه ای خود را در طی 1 دقیقه بسازید . بدون هیچ دانش برنامه نویسی و سئوکاری. در این سایت دامین و هاست رایگان برای آپلود فایلهای شما در اختیار شما قرار میگیره! برنامه نویسی و طراحی سایت وسئوکاری حرفه ای توسط متخصصان حرفه ای انجام شده و به راحتی سایت شما در صفحات اول گوگل قرار گرفته و مشتریان وارد سایت شما میشوند و خرید انجام میدهند.
خوبی این سایت اینه که حدود 40 هزار نفر شبیه شما قبلا عضو این سایت شده اند(روی لینک بالا که زدید به انتهای صفحه بروید میبینید که دارم راست میگم!) و حتی اگه سایت شما توسط گوگل بطور مستقیم بازدید نداشته باشه توسط بازاریابی همین سایت ها از محصولات شما فروش خوبی خواهید داشت. کمتر سایتی در ایران این مزیت رو داره که این همه کاربر برای بازاریابی محصولاتش داشته باشه 40 هزار نفر!!!
filesell

خبر خوش: شما بعد از اینکه در سایت، از طریق
کلیک کردن روی بنر پایین پست ثبت نام کردید میبینید که هیچ فایلی برای فروش در سایت ندارید، خب هیچ مشکلی نداره شما از طریق همین سایت و در کنترل پنل خود گزینه ای دارید به نام همکاری در فروش که فقط با بازاریابی فایلهای سایت های دیگه و فروش اونها به درآمد بالا برسید.

خب دوستان حالا اگه واقعا به فکر کسب درآمد میلیونی از طریق همین سایتتون در منزل بدون هیچ سختی هستید، روی بنر پایین پست کلیک کنید وارد سایت که شدید از نوار بالایی سایت، گزینه سوم، ثبت نام رو کلیک کرده و در صفحه ای که براتون باز میشه یک سری اطلاعاتی ازتون میخواد وارد میکنید و بعد ثبت نام میکنید.با نام کاربری و رمزی که به شما داده میشه وارد کنترل پنل که شدید یک نام برای سایتتون انتخاب کنید. در قسمت حساب کاربری اطلاعات خودتون رو حتما تکمیل کنید و حداقل 12ساعت طول میکشه تا حسابتون فعال بشه! حساب کاربری تون که تایید وفعال شد دیگه راحت میتونید میلیونی کسب درآمد کنید. یاعلی



filesell filesell 




(تصویری که در بالا مشاهده میکنید گردش حساب سایت من در طول 30 روز از سال 97 هست!)

شبیه سازی فرآیند تولیدمتیل متاکریلات اسیدبانرم افزاراسپن پلاس(AspenPlusV8.8)

شبیه سازی فرآیند تولید متیل متاکریلات اسید با نرم افزار اسپن پلاس

AspenPlusV8.8

 

 

 

 

مشخصات پروژه:

شبیه سازی با نرم افزار:  اسپن پلاس        ورژن:8.8        فرمت فایل شبیه سازی شده: apwz

AspenPlusV8.8

 

 

 فایل هایی که دریافت می کنید:

 

1- فایل نرم افزاری شبیه سازی شده   فرمت:apwz

2- گزارش کامل پروژه شامل: نحوه انتخاب سیستم ترمودینامیکی، بیان مراحل انجام شبیه سازی فرآیند، شرح طراحی و شبیه سازی های قسمت های مختلف واحد تولیدی مانند طراحی وشبیه سازی برج و راکتور، جداول داده های جریان های ورودی و خروجی و نتایج حاصل از شبیه سازی      فرمت: word     تعدادصفحات:16

 

 3- صورت سوال پروژه : مبانی طراحی و شبیه سازی فرآیند، فرضیات مورد نیاز، داده های مورد نیاز جریان های ورودی و خروجی جهت شبیه سازی     فرمت: pdf     تعدادصفحات:23

 

 توجه:

این پروژه شبیه سازی توسط رتبه 2 کنکور ارشد مهندسی شیمی و دانشجوی برتر مقطع ارشد رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی شریف، انجام شده است.

 

 قسمتی از متن گزارش پروژه:

 

شبیه سازی

 

در شبیه ­سازی فرآیندهای شیمیایی در اولین گام می ­بایست مواد موجود در فرایند را دسته بندی نمود و در هر بخش از نمودار جریان فرآیند آن دسته از موادی که در تماس با یکدیگر هستند را مشخص نمود. اساسی ترین و ابتدایی ­ترین اقدام در شروع یک فرآیند شبیه­ سازی انتخاب سیستم ترمودینامیکی حاکم است.

با توجه به اینکه در شبیه ­سازی فرآیندهای پایا در همه­ ی دستگاه­ها اساس محاسبات، تعادل ترمودینامیکی است، لذا انتخاب مدل ترمودینامیکی مناسب و تنظیم پارامترهای آن یک عمل اساسی است و کلیه نتایج را تحت تأثیر خود قرار می­دهد.

در ادامه وارد نمودار جریان شده و به شبیه­ سازی دستگاه­های داده شده با توجه به اطلاعات داده شده برای جریان­ها و همچنین، مشخصه تجهیزات فرآیندی همانند برج­ها، راکتورها، محفظه ­های تبخیر ناگهانی و ... خواهیم پرداخت.

از نرم ­افزار اسپن پلاس ورژن 8.8 برای کلیه شبیه ­سازی­ ها استفاده شده­است.

انتخاب سیستم ترمودینامیکی

از سیستم ترمودینامیکی به عنوان وسیله ­ای برای مدل کردن برهمکنش اجزا و به دست ­آوردن خصوصیات و مشخصات مواد استفاده می ­شود. به طور کلی خصوصیات مواد به دو دسته خواص ترمودینامیکی و خواص انتقالی تقسیم می­ شوند.

خواص ترمودینامیکی شامل تعادل فازی، آنتالپی، آنتروپی، انرژی آزاد گیبس و حجم مولی است. خواص انتقالی نیز ویسکوزیته، ضریب رسانش حرارتی، ضریب نفوذ و کشش سطحی را شامل می­ شود.

مهم ­ترین مشخصه ­ای که دراین شبیه­ سازی باید به صورت مناسبی تعیین شود، تعادل فازی است. برای محاسبات تعادل فازی در نرم­ افزار اسپن پلاس روش­های مختلفی وجود دارد از جمله ­ی این روش­ها می ­توان به مدل­های ضریب فعالیت و معادلات حالت اشاره نمود.

یک سیستم شیمیایی زمانی به حالت تعادل درمی آید که علاوه بر تعادل گرمایی و مکانیکی به تعادل شیمیایی دست­یابد. تعادل گرمایی به مفهوم یکسان شدن دما در سیستم و تعادل مکانیکی به مفهوم یکسان شدن فشار در سرتاسر سیستم است. تعادل شیمیایی به برابری پتانسیل شیمیایی تک تک اجزا در کلیه­ ی فازها اشاره دارد.

 

در دو روش ذکر شده یعنی معادلات حالت و مدل­های ضریب فعالیت، نگرش حل معادلات به ترتیب فی-فی و گاما-فی است. معادلات حالت انحراف همه­ ی فازهای موجود در سیستم را از گاز ایده­ آل می ­سنجد، در حالی که مدل­های ضرائب فعالیت انحراف فاز گاز را از گاز ایده ­آل و فاز مایع را از مایع ایده ­آل سنجیده و بر این اساس معادلاتی برای فوگاسیته ارائه می­کند.


علاوه بر دما و فشار می­ توان گفت که مهم­ترین عامل در انتخاب یک سیستم ترمودینامیکی مناسب قطبیت اجزا موجود در سامانه تحت بررسی است. در صورتی که سیستم متشکل از گازهایی ناقطبی باشد، معادلات حالت برای این مورد کارایی مناسبی دارد. در صورتی که در فاز مایع اجزایی مشابه از لحاظ ساختار مولکولی داشته باشیم و در مجموع یک فاز مایع ایده­ آل تشکیل شود، استفاده از مدل ایده ­آل که در آن فاز گاز و مایع ایده ­آل در نظر گرفته می ­شوند مناسب است.

در صورتی که فاز مایع غیر ایده­ آل باشد، اگر فشار سیستم در حوالی 10 بار باشد، مدل­های ضریب اکتیویته به شرط تنظیم پارامترها با استفاده از داده­ های تجربی مناسب واقع خواهد شد. اگر با وجود مایعات غیر ایده­ آل فشار سیستم بالاتر از 10 بار باشد، استفاده از مدل­های ضریب فعالیت خطاهای بالایی را در پی خواهد داشت. در این موارد توصیه شده که از معادلات حالت پیش بین استفاده شود، هر چند این روش­ها هنوز به صورت کامل رشد پیدا نکرده­اند و در مواردی ناقص هستند.

 

شبیه ­سازی بخش 100

در بخش 100 از نمودار جریان خوراک راکتور تبدیل پروپین به متیل متاکریلات، آماده سازی می­شود. در ابتدا خوراک C3 متشکل از پروپان، پروپین، پروپیلن و پروپا دی ان به همراه مقدار اجزا سنگین ­تر که عمدتاً بوتان و کمی پنتان است وارد برج C-101 می­شود. این برج تقطیر به منظور جداسازی اجزا سنگین در نظر گرفته شده­است. پس از برج C-101، محصول بالاسری آن با محصول خروجی از راکتور R-101 ترکیب شده و وارد برج C-102 می­شود. در این برج حلال جاذب DMF که از برج دفع C-104 برمی­گردد به همراه جریان جبرانی که از تانک T-155 تأمین می­شود، به عنوان ماده جاذب در برج C-102 از بالا به پایین ریخته می­شود. هدف برج C-102 جذب پروپین و پروپا دی­ ان است. محصول بالاسری برج که عمدتاً از پروپین و پروپان تشکیل شده ­است پس از عبور از کندانسور برای ذخیره ­سازی به بخش LPG فرستاده می­شود. محصول پایین برج که شامل حلال DMF و مواد جذب شده­ است به منظور احیا وارد برج دفع اول C-103 می­شود. لازم به ذکر است که حلال DMF قابلیت جذب پروپان و پروپیلن را دارد و بنابراین در جریان مواد جذب شده مقداری از این مواد نیز حضور دارند، که در برج دفع به طور کامل جدا شده و در نهایت با عبور جریان بالاسری برج دفع از راکتور ایزومریزاسیون که به منظور تبدیل پروپا دی ان به پروپین تعبیه شده ­است، به برج جذب برگشت داده می­شود.

محصول پایین دست برج دفع اول که عمدتاً حاوی حلال DMF و پروپین است، به برج دفع ثانویه وارد شده و در آن­جا حلال به صورت کامل احیا و به واحد جذب بازگردانده می­شود. پروپین خالص شده نیز برای تولید MMA به واحد 200 فرستاده می­شود.

طراحی برج C-101

در نمودار جریان ارائه شده در SRI فشار عملیاتی این برج 8 بار، دمای کندانسور و ریبویلر به ترتیب 26 و 60 درجه سانتی­گراد می­باشد.

این برج دارای 40 سینی بوده و خوراک با دمای 40 درجه سانتی­گراد به آن وارد می­شود، محصول پایین برج اجزای سنگین بوده که بعد از خروج از برج در مبدل E-102 تا دمای 40 درجه سانتی­گراد سرد شده و سپس به تانک T-152 به منظور ذخیره ­سازی هدایت می­شود و در نهایت به مخازن ذخیره­ ی LPG فرستاده می­شود.

محصول بالاسری برج مخلوطی از پروپان، پروپین و پروپیلن و پروپا دی ان است، در مخزن V-101 که ظرف جمع­ آوری محصول مایع بالای برج است، یک هواگیر به منظور خارج کردن اجزا سبک محتمل همانند اتان که ممکن است در خوراک باشد، تعبیه شده است.


با توجه به اینکه اجزا موجود در این تجهیز همه هیدروکربن بوده و ناقطبی هستند، بنابراین معادله حالت Peng-Robinson برای این سیستم مناسب است. ضرائب برهمکنش دوتایی برای اجزا در محدوده­ ی دمایی وسیعی در بانک اطلاعاتی نرم­ افزار موجود است و مشکلی در زمینه تنظیم پارامترها وجود ندارد.

در SRI، اطلاعاتی برای درصد­های جداسازی مورد انتظار همه ­ی برج­های مورد استفاده در نمودار جریان ارائه شده ­است. این اطلاعات در جدول 1 نشان داده شده­ است و به عبارتی این اطلاعات Specification برج­های مورد استفاده در این سیستم­ها را نشان می­ دهد. با توجه به اینکه برای یک برج تقطیر دارای خوراک مشخص، در دما و فشار معلوم درجه آزادی 2 است، لذا برای هر کدام از برج­ها دو داده معرفی شده است.

 

تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر


جهت خرید فایل از قسمت زیر اقدام نمایید:

 

مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان
(شامل 50% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 100,000 تومان

کسب درآمد با اندیکاتور high system از سایت الیمپ

کسب درآمد با اندیکاتور high system از سایت الیمپ

کسب درآمد با اندیکاتور high system از سایت الیمپ


خیلی از دوستان سوال پرسیدن در مورد نحوه ثبت نام که ما در ویدیو زیر تمام موارد را آموزش دادیم در ویدیو زیر در مورد نحوه ثبت نام در سایت الیمپ و آشنایی با تمام اجزای مهم سایت الیمپ توضیح دادیم . برای رفتن به سایت الیمپ اصلی کلیک کنید برای رفتن به سایت نمایندگی ...



برای شناخت کار با اندیکاتور binary و کسب درآمد از سایت الیمپ ما ویدیو های اموزشی برای شما تهیه کردیم

تا دوستان از صفر تا صد با این روش کار آشنا شوند

مراحلی که شما یاد خواهید گرفت .. آموزش ثبت نام در سایت الیمپ و وب مانی - آموزش شارژ حساب وب مانی و الیمپ

آموزش برداشت از سایت الیمپ و وب مانی و واریز به حساب بانکی در ایران . اموزش نصب متاتریدر 4 و اندیکاتور های مختلف

 

سایت الیمپ از دو قسمت تشکیل شده ( باینری آپشن و فارکس )

سلیقه کاربران متفاوته بعضی از کاربران در باینری آپشن موفق هستند و بعضی در فارکس

خوبی سایت الیمپ اینه که هم باینری اپشن داره و هم فارکس و تمام نیازهای کاربران را فراهم کرده

در ویدیو های پایین نحوه کار در هر دو قسمت را توضیح خواهم داد


ادامه مطلب ...

کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

کسب درآمد 300/000تومان در 60 دقیقه آپدیت مهرماه 97 نکته: دوستان عزیز یکی از سوالاتی که خیلی از کاربران میپرسند اینه که آیا پکیج شما همون پکیجی هستش که تو اینترنت زده (کسب درآمد ۳۰۰ هزار در 30 دقیقه ) ؟! نخیر ، اون (پکیج کسب درآمد ۳۰۰،۰۰۰ در ۳۰ دقیقه ) به شما کلا یک چیز دیگه رو ...


کسب درآمد میلیاردی از اینترنت تضمینی +تضمین100%بازگشت وجه

کسب درامداز اینترنت تضمینی

کسب درآمد میلیاردی از اینترنت تضمینی

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 15 ابان 1397 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

آموزش رایگان کسب درآمد از سایت الیمپ

آموزش رایگان کسب درآمد از سایت الیمپ

آموزش رایگان کسب درآمد از سایت الیمپ

خیلی از دوستان سوال پرسیدن در مورد نحوه ثبت نام که ما در ویدیو زیر تمام موارد را آموزش دادیم در ویدیو زیر در مورد نحوه ثبت نام در سایت الیمپ و آشنایی با تمام اجزای مهم سایت الیمپ توضیح دادیم . برای رفتن به سایت الیمپ اصلی کلیک کنید برای رفتن به سایت نمایندگی ...


کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

اگر واقعا خواهان تغییر و درآمدزایی هستید، این صفحه رو به طور کامل مطالعه کنید، در غیر این صورت میتوانید با خیال راحت این صفحه رو ترک کنید :)) این روزها با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور، کسب درآمد برای خیلی از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید ...


مباحث مالی و کاربردی کف بازار - خرید دانلودی

مباحث مالی و کاربردی کف بازار - خرید دانلودی

مباحث مالی و کاربردی کف بازار - خرید دانلودی

پس از درخواست های مکرر دوستان مبنی بر ارائه مباحث مالی و کاربردی کف بازار و همچنین تقاضای های مکرر مبنی بر ارائه تمامی تجربیات ۲۵ ساله ام درباره چگونگی کسب درآمد هدفمند و ثروتمند کننده ، به لطف خداوند این مجموعه منحصربفرد و بی نظیر را که برای اولین بار است که در ایران ارائه ...


ادامه مطلب ...

کسب درآمد از اینترنت روزی یک/1 میلیون تومان تست شده و تایید شده

کسب درآمد از اینترنت روزی یک/1 میلیون تومان تست شده و تایید شده

کسب درآمد از اینترنت روزی یک/1 میلیون تومان تست شده و تایید شده

بسم الله الرحمن الرحیم محصول آپدیت شد 1397/07/04 اضافه شدن ویدیو و فایل جدید حتما متن توضیحات و کامنت ها را بخوانید *نکته مهم*لطفا قبل از اینکه به راه های ارتباطی با ما پیام بدهید و سوال بپرسید ابتدا تمام توضیحات موجود در این صفحه را کامل مطالعه کنید و قسمت های ...


ادامه مطلب ...

پکیج کسب درآمد از اینترنت

پکیج کسب درآمد از اینترنت

پکیج کسب درآمد از اینترنت

پکیج کسب درآمد از اینترنت آموزش ساختن فروشگاه اینترنتی آموزش فروشگاه اینترنتی به عنوان هدیه فقط 25 نسخه به فروش میرسد و دیگه به هیچ عنوان به فروش نمیرسد تعداد موجود = 5 عدد جوانان جویای کار بشتابید فرصت محدوده بدون نیاز به دانش خاصی مناسب برای تمامی افراد از ...


ادامه مطلب ...