فروشگاه اینترنتی فایکال

فروشگاه اینترنتی فایکال

فروشگاه اینترنتی فایکال دارای انواع محصولات فیزیکی و دیجیتالی اعم از لوازم منزل، وسایل بهداشتی، خوراکی، حبوبات، لوازم الکترونیکی ،ورزشی، پروژه,تحقیق,مقاله,پاورپوینت,گزارش کار،کتب درسی، جزوات درسی، حل المسائل، پایان نامه، خلاصه کتب، نمونه سوالات میباشد.
فروشگاه اینترنتی فایکال

فروشگاه اینترنتی فایکال

فروشگاه اینترنتی فایکال دارای انواع محصولات فیزیکی و دیجیتالی اعم از لوازم منزل، وسایل بهداشتی، خوراکی، حبوبات، لوازم الکترونیکی ،ورزشی، پروژه,تحقیق,مقاله,پاورپوینت,گزارش کار،کتب درسی، جزوات درسی، حل المسائل، پایان نامه، خلاصه کتب، نمونه سوالات میباشد.

کسب درآمد 8 الی 12 میلیون تومانی در ماه بعد از یک سال به کمک معجزه اینترنت (تضمینی و تست شده)

کسب درآمد 8 الی 12 میلیون تومانی در ماه بعد از یک سال به کمک معجزه اینترنت (تضمینی و تست شده)

 

 

 

 

به نام خدا

 

سلام دوستان عزیزم

به شما تبریک عرض میکنم.

شما مسیر درستی را انتخاب کردید و شک نکنید که از طی کردن این مسیر پشیمان نخواهید شد! شما انتخاب بسیار دقیق و موفقی را انجام دادید و مطمئن باشید با خرید این فایل آموزشی و مبلغ ناچیزی که بابت آن پرداخت کردید به ثروت عظیمی دست خواهید یافت و چند برابر آن را پس خواهید گرفت.

همین ابتدای کار لازمه به شما بگم که هیچ کس در هیچ جای دنیا بدون زحمت و تلاش و پشتکار به ثروت نرسیده است که شما حالا بتونید بدون هیچ زحمتی یا زحمت کم به ثروت کلان برسید. خب پس نقش آموزش ما در این میون چیه؟ نقش ما و این آموزش های ما اینه که شما با مقدار زحمت و زمان و هزینه کمتر در نتیجه با سرعت بیشتر به ثروت مورد نظر خود برسید.

خب پس در ادامه با ما باشید تا این روش کسب درآمد میلیونی استثنائی اینترنتی رو برای شما توضیح بدم و بهتون بگم که این چجور روشیه و چجوری باید شروع کرد و کار کرد و همه آموزش های لازم، تجارب ارزشمند چندین ساله خودم، تمام رمز و رازهای کسب درآمدهای بالا از طریق این روش، تمام ترفند های مورد نیاز و روش های افزایش سریع درآمد از طریق اینترنت رو خدمت شما ارائه بدم.


برای دریافت فایل روی لینک زیر کلیک کنید:


                                              دریافت فایل      

تحقیق درباره واریکوسل و روش های درمان آن


تحقیق درباره واریکوسل و روش های درمان آن

 

 


مشخصات فایل تحقیق:

فرمت: وورد، Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحات:  11 صفحه

 

 

 

قسمتی از متن تحقیق:

 

فهرست مطالب

 

واریکوسل چیست؟. 4

علل پیدایش بیماری واریکوسل.. 4

علائم بیماری واریکوسل.. 5

عوارض بیماری واریکوسل.. 5

روش های مختلف درمان آن.. 6

روش های درمانی از طریق طب کلاسیک... 7

روشهای مختلف جراحی: 7

روش های درمانی از طریق طب سنتی- اسلامی.. 8

درمان واریکوسل به شیوه طبّ سنتی.. 8

منابع   9

 

 

 

 

واریکوسل یک بیماری خوش‌خیم است و روش های درمانی مختلفی دارد. از نظر طب کلاسیک این بیماری هیچ گونه درمان دارویی نداشته و تنها راه درمان قطعی آن عمل جراحی است. تصمیم‌گیری برای عمل جراحی بستگی به عوامل گوناگونی مانند: شدت واریکوسل و سن بیمار و وضعیت باروری (تأهل و داشتن یا نداشتن فرزند) دارد. در مواردی که بیمار، واریکوسل گرید دو یا سه داشته باشد و با ناباروری مراجعه نماید، نیاز به عمل جراحی واریکوسلکتومی دارد. اگر واریکوسل با اختلال در آزمایش منی همراه باشد باز هم احتیاج به عمل دارد (باید حداقل دو یا سه آزمایش منی برای تصمیم‌گیری قطعی وجود داشته باشد.)

از دیدگاه برخی از متخصصان این بخش اگر مرد جوانی با واریکوسل قابل مشاهده یا قابل لمس (درجه سه یا دو) مراجعه نماید و فعلاً قصد بچه دارشدن هم نداشته باشد برای پیشگیری از اثرات نامطلوب آن بر باروری، توصیه به عمل جراحی می‌شود.

درمورد جراحی واریکوسل‌های بسیار خفیف یا ساب کلینیکال اختلاف نظر وجود دارد.

روش های درمانی از طریق طب کلاسیک

از نظر طب کلاسیک بهترین و کم ضرر ترین شیوه جراحی این بیماری، عمل جراحی با میکروسرجری است که می‌توان به طریق میکروسکوپی، وریدهای بیضه را بست و از ایجاد عوارضی چون جمع شدن آب در آن‌ها جلوگیری کرد.

واریکوسل درمان دارویی ندارد و تنها روش درمان آن جراحی است. روش‌های درمان آن یا با روش‌های با برش جراحی است یا با روش آمبولیزاسیون (فرستادن لخته) از طریق پوست. جراحی واریکوسل یا به اصطلاح پزشکی واریکوسلکتومی، بستن وریدهای بیضه بیمار می‌باشد که پس از انسداد این وریدها به تدریج به دلیل عدم حرکت خون، وریدهای مسدود شده کوچک شده و از بین می‌رود و واریکوسل برطرف می‌گردد. این اقدام از طریق برش کوچکی بر روی پوست شکم به طول 2 الی 4 سانتی متر قابل انجام است.

روشهای مختلف جراحی:

1) روش استاندارد طلایی جراحی واریکوسل روش اینگوینال میکروسکوپیک می‌باشد که با برش کوچک پایین شکم نزدیک خارج ریشه آلت و بالای بیضه و با کمک میکروسکوپ انجام می‌شود. مزیت این روش حفظ شریان (سرخرگ) و عروق لنفاوی و عصب می‌باشد و میزان عود نیز کمتر است (حدود۱تا۲٪).

۲) روش جراحی اینگوینال که تقریباً مثل روش اول است ولی بدون میکروسکوپ انجام می‌شود و لذا عوارض آن بیشتر است (عود۹تا۱۶٪ و هیدروسل۳تا ۳۹٪).

۳) روش جراحی رتروپریتوان که با برشی بالاتر از روش قبلی انجام می‌شود.( عود ۱۱تا۱۵٪ و هیدروسل ۷٪ ممکن است ایجاد شود. )

۴) روش جراحی با لاپاروسکوپ که با ایجاد حدود سه سوراخ در شکم و فرستادن گاز به داخل شکم برای ایجاد فضای کافی برای عمل جراحی انجام می‌شود. اما در این روش احتمال آسیب زدن به عروق بزرگ یا روده‌ها یا مثانه و هر چند ناشایع وجود دارد. (هیدروسل ۵تا ۸٪ و عود کمتر از ۲٪ است و احتمال آسیب زدن به شریان نیز وجود دارد. )

۵) روش آمبولیزاسیون از راه پوست که از راه وریدهای کنار ران به صورت موضعی لخته خون خود بیمار یا کویل یا مواد سنتتیک و مصنوعی دیگر به داخل وریدها ارسال می‌شوند. این روش نیاز به متخصص رادیولوژی ماهر در این زمینه و تجهیزات پیشرفته دارد. عود ۴تا۱۱٪ دارد. این روش در مواردی که بیش از دو بار واریکوسل عود کرده باشد توصیه می‌شود.

روش های درمانی از طریق طب سنتی- اسلامی

رویکرد درمانی اصلی در طب کلاسیک، انجام عمل جرّاحی است؛ اما جراحی، غیر از دردسرهای معمول خود، سه مشکل اساسی را در پی دارد:

۱- در بسیاری از بیماران، علی رغم جرّاحی موفقیت آمیز واریکوسل، باز هم اختلالات اسپرمی به طور کامل مرتفع نمی شود.

۲- میزان عود واریکوسل به دنبال عمل جرّاحی نیز بالاست.

۳- بیمارانی که پس ازعمل جراحی نیز کماکان علائم و نشانه های واریکوسل مثل درد و سنگینی بیضه را تجربه می کنند؛ کم نیستند.

تذکّر: راه دیگر درمان در طب کلاسیک، آمبولیزاسیون است یعنی ایجاد انسداد مصنوعی در رگهای واریسی بیضه تا به اصطلاح عامیانه خشک شوند. در این روش از درد پس از عمل جراحی کاسته می شود ولی به متخصصین بسیار ماهر و دستگاههای بسیار پیشرفته نیاز است، به زبان ساده تر، با توجّه به آسان بودن درمان واریکوسل، اصلا به زحمتش نمی ارزد.

درمان واریکوسل به شیوه طبّ سنتی

واریکوسل بر اساس دیدگاه طبّ سنتی ایران، حاصل تجمع سودا در سیاهرگهای بیضه استچنانکه در مورد واریس پا و هموروئید نیز همین تئوری مطرح است بنابراین راه درمان آن، رفع تجمع سودا در این منطقه است و هر کاری به جز این، ناموفق یا دارای اثری موقتی خواهد بود. اصول درمانی واریکوسل مانند سایر انواع واریس و به شرح زیر است:

۱- خاکشیر جوشانده: روزی یک قاشق مرباخوری خاکشیر را در یک استکان آب جوش ریخته کمی شیرین کرده میل کنید. اگر خاکشیر را نیم کوب کرده و نیز بگذارید به اندازه 4 الی 5 قل بجوشد، اثر درمانی آن افزوده خواهد شد. این کار را بهتر است 2 الی 3 ماه ادامه دهید.

۲- رفع یبوست: اغلب، با مصرف خاکشیر جوشانده، یبوست احتمالی بیمار نیز رفع می شود؛ ولی در غیر این صورت، نسبت به درمان یبوست بیمار اقدام کنید.

۳- ماساژ: برای این کار، روی کیسه بیضه ها و به خصوص قسمت های بالای آن را روزی یک الی دو بار و به مدت حداقل یکی دو ماه، با روغن زیتون تصفیه نشده یا روغن کنجد یا مخلوطی از این دو ماساژ دهید. ماساژ را به آرامی انجام دهید و آن را تا وقتی که روغن کاملاً جذب پوست بیضه شود ادامه دهید.

۴- سایر داروها: در صورتی که تمایل به مصرف داروی دیگری داشتید؛ از داروهای ضد سودا استفاده کنید. راحت ترین روش استفاده از دم کرده گل گاوزبان، سنبل طیب(با دو عدد لیمو یا عناب) است.

۵- زالو اندازی: اما مؤثّرترین و قطعی ترین روش درمان واریکوسل، زالو انداختن است. حداکثر 3 الی 4 نوبت زالو انداختن روی بیضه، به فاصله 15 الی 20 روزه، واریکوسل را به طور کامل درمان خواهد کرد. این کار به قدری ساده است که در صورت ضرورت، بیماران خودشان نیز می توانند اقدام به این کار کنند؛ که معمولاً هم با موفقیت همراه است.

تذکّر 1: زمانهای ذکر شده برای درمان واریکوسل، زمانهای حداکثری هستند و بیمار چند روز پس از شروع درمان، علائم بهبودی را احساس خواهد کرد.

تذکّر ۲: ماساژ بیضه ها با روغن زیتون تصفیه نشده به همه مردانی که مشکل ناباروری دارند توصیه می­شود؛ حتی اگر در اقدامات تشخیصی انجام شده، مشکلی نداشته باشند. این کار، کیفیت ساخت اسپرم در بیضه ها را به نحو مطلوبی بالا می برد.

 

برای دانلود فایل روی لینک زیر کلیک نمایید:


                        دریافت فایل                  

تحقیق درباره نحوه تشکیل ابرها


تحقیق درباره نحوه تشکیل ابرها

 

 

مشخصات فایل تحقیق:

فرمت: وورد، Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحات: 16 صفحه

 

قسمتی از متن تحقیق:

 

فهرست مطالب:

 

مقدمه. 5

مراحل تشکیل ابرها 5

مرحله اول تشکیل ابر- افزایش بخار آب.. 6

مرحله دوم تشکیل ابر- بالارفتن بخار آب و ترکیب با هواویز. 6

مرحله سوم تشکیل ابر- رسیدن به نقطه شبنم و تشکیل ابر. 6

خلاصه چگونگی تشکیل ابر. 7

عوامل تشکیل دهنده ابرها 8

گرمایش سطح.. 8

توپوگرافی یا فشار کوهزاد. 8

جبهه‌های هوایی.. 8

همگرایی.. 8

جریان گردابی.. 8

اسامی و طبقه بندی ابر‌ها 8

چرا رنگ ابر‌ها سفید است؟. 9

مه چیست؟. 9

نحوه پیدایش مه. 9

انواع مختلف مه. 10

مه تابشی: 10

مه وزشی یا انتقالی: 11

مه کوهستانی: 11

ارتفاع ابرها چقدر است؟. 12

اسامی ابرها 12

منابع: 13

                                                                                                                                                  

             

مقدمه

قطرات بسیار ریز آب و بلورهای یخی ذره بینی که قادرند در آسمان معلق شوند، ابرها را تشکیل می­دهند. اگر قطرات به اندازه کافی بزرگ شوند، می­توانیم با چشم غیر مسلح آن‌ها را به عنوان ابر یا مه مشاهده کنیم و در صورتی که قطرات بیشتر رشد کنند، به عنوان باران یا برف به سمت زمین سرازیر خواهند شد.

ظاهرا اینگونه به نظر می­ر­سد که آب داخل یک لیوان متحرک نمی­باشد، اما مولکول‌های تشکیل دهنده آب پیوسته در حال حرکت هستند. مولکول‌ها با گرم شدن آب با سرعت بیشتری حرکت می‌­کنند و در شرایطی که سرد شوند جنبش وجوش آن‌ها آهسته‌­تر صورت می­‌گیرد. گاهی تحرک تعدادی از مولکول‌ها در حدی است که می‌­توانند به داخل هوا گریز بزنند و وقتی که وارد هوا شدند، فرآیند تبخیر آغاز می­‌شود. اگر به آب حرارت داده شود مولکول‌های بیشتری از آب مایع تبخیر شده و به بخار آب تبدیل می­‌شوند، و با سرد شدن بخار آب فرآیند تراکم شروع می­‌شود، یعنی جنبش مولکول‌های بخار آب آهسته شده و تعدادی از آن‌ها توان ماندن به شکل بخار را از دست می­‌دهند؛ پس در هوا جمع شده و تبدیل به قطرات مایع ریزی می­شوند. در مورد ابرها، قطرات مایعی که در فرآیند تراکم شکل گرفته‌­اند به اندازه­ای کوچک و کم وزن هستند که در هوا معلق می­‌مانند، و تنها در صورتی که به حد کافی بزرگ شوند، شاهد بارش آن‌ها به سمت زمین خواهیم بود. در ادامه با مراحل تشکیل ابرها، عوامل تشکیل دهنده ابرها وگونه های مختلف ابری آشنا می­شوید.

 

مراحل تشکیل ابرها

تشکیل ابر با وجود فرآیندی به نام انقباض امکان پذیر است. اما پیش از اینکه به جزئیات آن بپردازیم، آزمایش و فعالیت زیر را مورد مطالعه قرار می­دهیم:

  • یک دیگچه پر از آب را روی شعله گاز قرار داده و آن را تا دمای جوش حرارت می­دهیم. یک سرپوش روی آن قرار داده و اجازه می­دهیم تا به مدت یک دقیقه روی دیگچه بماند و سپس آن را برمی­داریم. مشاهده می­کنیم که قطرات آب از سرپوش جدا شده و به داخل دیگچه می‌­ریزند. این همان فرآیندی است که "انقباض" خوانده می­‌شود.

مرحله اول تشکیل ابر- افزایش بخار آب

جو زمین از گاز‌هایی از جمله بخار آب تشکیل شده و برخی اوقات در اثر تابش نور خورشید آب‌های سطح زمین به گاز تغییر شکل می­‌دهند، در نتیجه بخار آب بیشتری به جو وارد می‌­شود. از سوی دیگر، گیاهان نیز در فرآیندی به نام فراتراوش از طریق برگ‌های خود به ایجاد بخار آب می‌­پردازند.

مرحله دوم تشکیل ابر- بالارفتن بخار آب و ترکیب با هواویز

اما بخار آب به این دلیل به سوی آسمان بالا می‌­رود که نوعی هوای گرم محسوب شده و نسبت به هوای سرد غلظت کمتری دارد؛( البته از دید علمی تر و دقیق تر بهتر است که بگوییم چون بخار آب چگالی اش نسبت به هوای سرد کم تر است به سمت بالا حرکت می­کند.) البته در حالتی که یک جبهه هوای متحرک سرد (که غلیظ‌تر است) به یک جبهه هوای گرم برخورد کند باز هم بخار آب قادر به حرکت به بالا خواهد بود، چون جبهه هوای سرد می‌­تواند خود را به فضای زیرین منتقل کرده و به جبهه هوای گرم فشار وارد کند تا ارتفاعش را افزایش دهد. هنگام ورود بخار آب به جو زمین، ذره ­‌های بسیار ریز غبار، دوده و نمک که مواد ذره بینی موجود در جو هستند (هواویز) با آن ترکیب می­‌گردند. ذره‌­ های آب به وسیله باد‌های عمودی قوی یا جریان‌های جا به جایی نگه داشته شده و در حین افزایش ارتفاع منبسط شده و سرد می‌شوند. هوای گرم مرطوب در اثر فرآیند خنک سازی آدیابتیک، سرد می­‌شود.

مرحله سوم تشکیل ابر- رسیدن به نقطه شبنم و تشکیل ابر

بخار آب همراه با کاهش دمای هوای محیط به نقطه شبنم می­‌رسد و به ذرات بسیار ریز آب و بلورهای یخ تبدیل می‌­شود، سپس با هواویز برخورد کرده و به یکدیگر می­‌چسبند. سرانجام نیز با تجمع ذرات آب و هواویز‌های به هم چسبیده، فرآیند به هم پیوستن انجام پذیرفته و ابر‌ها شکل می‌­گیرند. اندازه قطرات آب موجود در ابر می‌تواند بین ۱۰ میکرون تا ۱ میلی‌متر متغیر باشد.

نکته: نقطه شبنم دمایی است که آب موجود در هوا در فشار ثابت با همان سرعت تبخیر، تقطیر می‌شود. به صورت دقیق تر می­توان گفت اگر بخار آب موجود در هوا در فشار ثابت به قدری سرد شود که اولین قطره مایع تشکیل شود، به آن نقطه، نقطه شبنم گویند.

 

زمان زیادی طول نمی‌­کشد که رطوبت فراوانی به شکل ابر رسانا در جو زمین، بسیار بیشتر از آنچه که هوای منطقه ظرفیت دارد، جمع ‌­شود؛ در این حالت گفته می‌شود که اشباع صورت پذیرفته و آب و کریستال‌های یخ برای ریزش به سوی زمین آماده شده‌­اند. وقتی که هوا اشباع می‌­شود و دیگر قادر به تجمع بخار آب بیشتری نیست، به دو روش ابر‌ها شکل می‌­گیرند.

 

 

برای دانلود فایل روی لینک زیر کلیک نمایید:


                        دریافت فایل                  


تحقیق درباره توربین های گازی


تحقیق درباره توربین های گازی

 

 

 

 

 

فرمت: WORD  قابل ویرایش

 

تعداد صفحات: 20 صفحه

 

 

قسمتی از متن تحقیق:

 

 

فهرست مطالب:

 

مقدمه

معرفی توربین گازی

مبنای کارکرد توربین های گازی

مزایا و معایب توربین گازی

انواع توربین های گازی

ورودی هوا یا Air Intake

کمپرسور

محفظه احتراق

توربین

اگزوز

منابع

 

صنایع مختلف به جهت تامین نیازهای بشر امروزی، منابع بسیار زیادی از انرژی را مورد استفاده قرار می‌دهند. در این میان انرژی الکتریکی و مکانیکی انواعی از انرژی هستند که به لحاظ کاربرد گسترده‌ای که دارند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. توربین‌ها تجهیزاتی هستند که به منظور تولید انرژی‌های مذکور از دیگر منابع انرژی مانند سوخت‌های فسیلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انرژی مکانیکی تولید شده در توربین‌ها معمولاً به صورت دورانی می‌باشد و لذا در صنعت برای چرخاندن دستگاههای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال توربین‌های بادی و آبی معمولاً برای چرخاندن ژنراتور و تولید برق در نیروگاههای بادی و آبی استفاده می‌شوند. توربین‌های گازی در صنایع هواپیمایی به عنوان موتور محرک، در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان محرک ژنراتور،کمپرسور و پمپ؛ و در نیروگاههای حرارتی به عنوان محرک ژنراتور استفاده می‌شوند. توربین بخار نیز در ابعاد مختلف و در بسیاری از صنایع به عنوان محرک ژنراتور، کمپرسور، پمپ و ... استفاده می‌شود.

 

 

معرفی توربین گازی

در سال 1791، یک مخترع انگلیسی به نام جان باربر، یک ماشین طراحی کرد که از نظر ماهیت کارکرد شبیه به توربین‌های گاز امروزی بود و ثبت اختراع این طرح را به نام خود کرد. او این توربین را برای به حرکت درآوردن یک کالسکه بدون اسب طراحی کرده بود. در سال1904، یک پروژه ساخت توربین گاز توسط فرانتس استولز دربرلین انجام شد که اولین کمپرسور محوری جهان در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته بود، ولی این پروژه ناموفق بود. در طی سال‌های بعد، افراد مختلف بر روی ایده توربین گاز فعالیت کردند، به‌طوری‌که شرکت جنرال الکتریک آمریکا که امروزه بزرگ‌ ترین تولید کننده توربین گاز در جهان است، در سال 1918 بخش توربین گاز خود را راه‌اندازی کرد. با این وجود، نخستین توربین گازی برای تولید انرژی برق، در سال1939 میلادی و در شرکت براون، باوری و سی در سوئیس ساخته شد که ظرفیت آن 4 مگا وات بود.

 

توربین گاز، یک موتور درون‌سوز از نوع ماشین‌های دوار است که بر اساس انرژی گازهای ناشی از احتراق کار می‌کند. هر توربین گاز شامل یک کمپرسور برای فشرده کردن هوا، یک محفظه احتراق برای مخلوط کردن هوا با سوخت و محترق‌ کردن آن و یک توربین برای تبدیل انرژی درونی گازهای داغ و فشرده به انرژی مکانیکی است. بخشی از انرژی مکانیکی تولید شده در توربین، صرف چرخاندن کمپرسور خود توربین شده و باقی انرژی، بسته به کاربرد توربین گاز، ممکن است مولد الکتریکی را بچرخاند (توربوژنراتور)، به هوا سرعت دهد (توربوجت و توربوفن) یا مستقیماً (یا بعد از تغییر سرعت چرخش توسط جعبه دنده) به همان صورت مصرف شود.

 


برای دانلود فایل روی لینک زیر کلیک نمایید:


                        دریافت فایل                  


تحقیق درباره روش های کسب درآمد از اینترنت


تحقیق درباره روش های کسب درآمد از اینترنت

 

 

 

 

مشخصات فایل تحقیق:

فرمت: وورد، Word تایپ شده( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحات:  14صفحه

کیفیت: بسیار عالی

 

قسمتی از متن تحقیق:

 

کسب درآمد از اینترنت در ایران طی چند سال گذشته تا به امروز رشد چشمگیری داشته است. به طوری که کسب درآمد اینترنتی دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است. همه ما می دانیم کسب درآمد از اینترنت در خانه هم امکان پذیر است و یکی از بهترین و راحت ترین کارهایی است که هر کسی می تواند از آن درآمد زایی داشته باشد. حتی با کسب و کار اینترنتی می توان به فکر کسب درآمد میلیونی هم بود.

در این مقاله قصد دارم در مورد کسب درآمد از اینترنت و راه های آن صحبت کنم. پس اگر دنبال راه هایی می گردید که بتوانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید حتما تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

 

آیا هر کسی می تواند از اینترنت کسب درآمد کند؟

قبل از هر چیز بهتر است به این سوال پر تکرار پاسخ دهم که آیا هر کسی می تواند از اینترنت کسب درآمد داشته باشد یا خیر؟ این سوالی است که خیلی از دوستان از من در روز می پرسند. جواب این سوال بله است. کسب درآمد از اینترنت محدود به سن و سال نمی شود و هر کسی با هر شرایطی می تواند از اینترنت درآمد داشته باشد.

اما همین ابتدای کار به شما بگویم کسب درآمد از اینترنتی هم مثل شغل های دیگر سختی های خودش را دارد و کسی بدون تلاش نمی تواند در آن موفق شود. پس به دنبال کسب درآمد راحت از اینترنت به هیچ وجه نباشید.

 

چرا کسب درآمد از اینترنت؟

کسب درآمد از اینترنت یکی از بهترین شغل های دنیا است که با آن در هر شرایطی می توانید درآمد بالا و پایداری داشته باشید. چه وضع اقتصادی کشور خوب باشد چه بد شما درآمدتان سر جایش است. در کسب و کارهای اینترنتی پتانسیل های بالایی وجود دارد که در کمتر از چند روز می توان به اندازه حقوق چندین کارمند درآمد داشت. فقط کافیه به فکر اعتماد سازی و جمع آوری مخاطبان مورد علاقه به کسب و کارتان باشید.

متاسفانه این روزها کسب درآمد از اینترنت در بین جوان ها بد جا افتاده است و فکر می کنند از هر راهی و به هر روشی می توان از اینترنت کسب درآمد کرد. به همین دلیل خیلی گول سایت های سودجویی که فقط به فکر پر کردن جیب خودشان هستند را می خورند و در این راه شکست می خورند و همین افراد هستند که به همه می گویند کسب درآمد از اینترنت دروغ است و اصلا فایده ای ندارد!

در صورتی که به هیچ وجه اینطور نیست. در ادامه هر آن چیزی که شما به آن احتیاج دارید تا بتوانید از اینترنت درآمد زایی داشته باشید را به شما می گویم. راه کارهایی را به شما نشان می دهم تا بدون هیچ سرمایه ای بتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

اولین و بهترین مزیتی که هر کسی را به سمت راه اندازی کسب و کار اینترنتی می کشاند کم هزینه بودن آن است. یعنی برای کسب درآمد از اینترنت در بسیاری از مواقع اصلا نیازی به سرمایه اولیه ندارید و اگر هم باشد به سرمایه بسیار کمی نیاز است. پس دیگر نباید نگران سرمایه اولیه باشید. در ادامه روش هایی را نام می برم که اصلا نیاز به سرمایه اولیه برای کسب درآمد از اینترنت ندارند تا شما هم درآمد اینترنتی بدون سرمایه را تجربه کنید.

کسب درآمد از اینترنت در هر شرایطی

مورد بعدی که خیلی مهمه این است که شما در هر شرایطی می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. یعنی اینکه چه سر کار باشید، چه خواب باشید و یا چه مسافرت باشید می توانید درآمد زایی داشته باشید. این پتانسیلی است که کسب و کارهای اینترنتی با ابزارهای هوشمندی که دارند در اختیار شما قرار می دهند.

 

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

یکی از بهترین مزیت های کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد در منزل با کامپیوتر شخصی تان است. بسیاری از کارآفرینان اینترنتی مطرح در دنیا کارشان را از منزل خودشان آغاز کرده اند. شما هم بدون اینکه نیاز باشد دفتر کار یا مجوز کاری دریافت کنید می توانید برای شروع یا حتی برای همیشه کسب و کارتان را در منزل اداره کنید.

کسب و کارهای اینترنتی زیادی همین الان در ایران وجود دارند که صاحبان آن ها در منزل شان در حال اداره آن هستند. همچنین بعد ها با تیم سازی و به صورت دورکاری می توانید افرادی را استخدام کنید تا برای شما کار کنند و به شما برای پیشرفت در کسب و کارتان کمک کنند.

در این مقاله سعی کردم روش هایی را برای کسب درآمد از اینترنت به شما معرفی کنم که واقعا جز بهترین روش ها هستند. این را بدانید که در آینده خیلی از کسب و کارهای سنتی از بین می روند و به کسب و کار آنلاین تبدیل می شوند.

کسب درآمد از اینترنت هم بیش از پیش رشد صعودی دارد و هر کسی را این روزها می بینید در تلاش است تا به هر روشی از اینترنت کسب درآمد داشته باشد. پس اگر می خواهید از غافله عقب نمانید از همین حالا به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کلا کسب درآمد از اینترنت باشید.

بعضی وقت ها افراد فرصت هایی را از دست می دهند که جبرانش خیلی سخت است. با اوضاع فعلی اقتصاد کشورمان بهتر است هرچه زودتر کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید. مهم نیست سرمایه ندارید یا اینکه دارای تخصص خاصی نیستید! مهم این است که به فکر باشید و کم کم به سوی درآمدزایی اینترنتی پیش بروید.



برای دانلود فایل روی لینک زیر کلیک نمایید:


                        دریافت فایل                  


تحقیق درباره قسمت های مختلف سخت افزار کامپیوتر مناسب برای گزارش کارآموزی

تحقیق درباره قسمت های مختلف سخت افزار کامپیوتر مناسب برای گزارش کارآموزی

 

 

مشخصات فایل تحقیق:

فرمت: وورد، Word تایپ شده( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحات:  19صفحه

کیفیت: بسیار عالی

 

قسمتی از متن تحقیق:

فهرست مطالب: کامپیوتر، منبع تغذیه، حافظه، هارد دیسک، ابزارهای ورودی و خروجی، مانیتور، کارت صدا، کارت شبکه، کارت گرافیک، مادربرد، فلاپی دیسک، CD ROM

 

 

کامپیوتر

 

کامپیوتر ماشینی الکترونیکی است که ورودی ها را می گیرد و بر اساس یک طرح معین، عمل خاصی روی آنها انجام می دهید و نتیجه را به شکل خروجی ، اعلام می کند.
کامپیوتر در سیر تکاملی خود چندین نسل داشته است. هر نسل ویژکی های خاص خودرا دارد وتا کنون چهار نسل از کامپیوترها پدید آمده اند.

 

نسل اول کامپیوترها از ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۵ ادامه داشت. این کامپیوترها از لامپ های خلا‍ء استفاده می کردند و به همین دلیل بسیار بزرگ گران و در عین حال کند بودند. این کامپیوترها در زمان کار گرمای زیادی تولید می کردند.

 

نسل دوم کامپیوترها از ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۵ ادامه داشت. یک انقلاب در الکترونیک که با اختراع ترانزیستور آغاز شد، منجر به تولید این نسل گردید. کامپیوترهای نسل دوم، نسبت به نسل اول کوچکتر، سریعتر و ارزان تر بودند

 

نسل سوم کامپیوترها از۱۹۶۵ تا ۱۹۷۱ ادامه داشت. این کامپیوترها از مدارهای مجتمع (IC) در ساختن خود برخوردار بودند. هرIC شامل ده ها قطعه الکترونیکی دیگر، از جمله ترانزیستور می باشند. کامپیوترهای نسل سوم بسیار ارزان تر، کوچکتر، کم مصرف تر و سریعتر از نیاکان خود بودند.

 

نسل چهارم کامپیوترها در سال ۱۹۷۱ تولید یافت. این کامپیوترها به یمن وجود ریزپردازندها، دارای حجم بسیار کم، قیمت ارزان و کارایی قابل قبولی داشتند. کامپیوترهای این نسل به سرعت پیشرفت کردند و به همه جا راه یافتند. ( ک . کریمی طاری- ۱۸) اولین کامپیوتر الکترونیکی در اواخر سال ۱۹۳۰ توسط دکتر جان آتاناسوف در دانشگاه ایالت آیوا طراحی شد.آتاناسوف کامپیوتر خود را برای کمک به محاسبات ریاضی دانشجویان فارغ التحصیل فیزیک هسته ای ، طراحی کرد.

 

اولین کامپیوتر بزرگ همه منظورهُ دیجیتال الکترونیک ، تحت عنوان ENIAC در سال ۱۹۴۶،در دانشگاه پنسیلوانیا ساخته شد،این کامپیوتر با سرمایه ارتش آمریکا طراحی شد. وزن این کامپیوتر۳۰ تن به ابعاد آن ۵۰×۳۰ فوت بود.این کامپیوتر برای محاسبه جدول پرتابه ها، پیشگویی وضع هوا و محاسبات انرژی اتمی به کار می رفت.

 

در کامپیوترهای اولیه از لامپ های خلاء به عنوان عنصر الکترونیکی پایه استفاده می کردند.
پیشرفت تکنولوژی در طراحی و ساخت اجزاء الکترونیکی باعث ایجاد نسل جدیدی از کامپیوترها شد که به میزان قابل توجه ای کوچکتر،سریعتر و ارزانتر از نسل قبلی خود بودند. با تکنولوژی امروز،می توان پردازنده یک کامپیوتر را در یک قطعهُ الکترونیکی با عنوان تراشه کامپیوتر قرار داد که اندازه آن تقریباً برابر یک تمبر پوستی است..( کافمن)

 

  • منبع تغذیه Power Supply :

 

منبع تغذیه، یک دستگاه الکتریکی است که مسئول تأمین و تنظیم جریان الکتریکی در رایانه می باشد. این قطعه به صورت جعبه ای بزرگ و مستقل در جعبه رایانه قرار دارد و بیشتر خرابی ها را در رایانه به وجود می آورد.
کار منبع تغذیه این است که ولتاژ متناوب (ای سی، Alternate Current) را تبدیل به ولتاژ مستقیم (دی سی، Direct Current ) می کند.

 

  • انواع منبع تغذیه

 

منبع تغذیه دارای ابعاد و شکل های مختلفی می باشند، که باید با جعبه و مادربرد نصب شده در داخل جعبه رایانه همخوانی و سازگاری داشته باشد. بنابراین، این سه قطعه باید از یک نوع باشند. انواع این اجزاء عبارتند از:

 

XT
AT desk خوابیده یا رومیزی
AT tower برجی یا ایستاده
Baby AT
 Rectifierباریک، نقلی
ATX

 

دیسک سخت یا Hard Disk

 

وسیله ای است که کامپیوتر داده های ثابت و دائمی را در آن ذخیره می کند برای انجام این کار داده ها از رم به همراه سیگنال های کنترل کننده حرکت می کنند این سیگنال ها به هارد درایو می گویند چگونه این داده ها را ذخیره کند مدارهای هارد درایو آن علائم و سیگنال ها را به نوسانات ولتاژ مبدل می سازد این کار به نوبه خود قسمت های متحرک هارد درایو را کنترل می کند بعضی از این علائم موتور گرداننده دیسک سخت یا هارد دیسک را کنترل می کند داده ها روی این صفحات ذخیره شده اند سیگنال های دیگر هد را برای فرا خواندن و نوشتن هدایت می کند این ابزارها به قدری دقیقند که یک تار مو نمی تواند از هد و صفحه گردان عبور کند این دیسک با سرعت سرسام آور به دور خود میگردد.

 

 

با این که دیسک های نرم توانایی ذخیره اطلاعات را دارند، اما دارای معایبی نیز می باشند. از جمله این عیب ها گنجایش و سرعت کم دسترسی به اطلاعات را می توان نام برد. در صورتی که دیسک سخت این گونه نمی باشد.

 

 

کارت صدا یا Sound Cart

 

بخشی از تمام سیستم های چند رسانه ای یا مالتی مدیا به شمار می رود. صدا روی دیسک سخت به صورت یک رشته عدد ضبط می شود. وظیفه کارت صدا تبدیل آن ارقام یا اطلاعات دیجیتالی به سیگنال های آنالوگ است و در نتیجه آنها را به صورت نوای زیبای موسیقی از طریق بلندگوهای کامپیوتر پخش می کند. دو تراشه یا Chip این کارها را به عهده دارد، یکی DAC مبدل دیجیتال به آنالوگ ودیگری DSP یا پردازشگر سیگنالهای دیجیتالی نام دارد این تراشه امکان تغییر یا بهبود عملکرد کارت صدا را با استفاده از نرم افزار بر عهده دارد کارت صدا می تواند صدا را از طریق میکروفن یا ورودی صوتی به صورت دیجیتال تبدیل کند تا امکان ضبط آن روی دیسک سخت ممکن شود. در مادربوردهای امروزی کارت صدا به صورت Onboard است و نیازی به خریداری آن نیست.

 

کارت شبکه یا Network Cart

کارت شبکه به کامپیوتر شما امکان ارتباط با کامپیوترهای شخصی یا کامپیوتر های بزرگ را فراهم می سازد کارت شبکه اطلاعات را از کامپیوتر شما توسط سیم و فیبر نوری یا امواج رادیویی به کامپیوترهای دیگر ارسال می کند شبکه های اطلاعاتی این امکان را به وجود می آورند که کامپیوترهایی با هارد درایو های سریع و حجیم به عنوان خادم یا سرور به کار گرفته شوند برای مثال خادم بایس جهت نگهداری فایل های چندین کامپیوتر در یک محل به کار می روند و یا از خادم چاپ برای سرویس دهی چاپ بسیاری از کامپیوتر ها به صورت متمرکز استفاده می کنند .در مادربوردهای امروزی کارت شبکه نیز به صورت Onboard است و نیازی به خریداری آن نیست.



برای دانلود فایل روی لینک زیر کلیک نمایید:


                        دریافت فایل                  


تحقیق درباره انواع پمپ ها و کاربردهای آنها مناسب برای گزارش کارآموزی

تحقیق درباره انواع پمپ ها و کاربردهای آنها مناسب برای گزارش کارآموزی

 


مشخصات فایل تحقیق:

فرمت: وورد، Word تایپ شده( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحات:  10 صفحه

کیفیت: بسیار عالی

 

قسمتی از متن تحقیق:

پمپ ها

می دانیم که مایعات دارای شکل ثابتی نیستند به همین دلیل برای جابجایی آن ها از روش اختلاف فشار استفاده می شود تا بتوان آن ها را انتقال داد که برای این کار از پمپ ها یا تلمبه استفاده میشود. عملیاتی که برای ایجاد اختلاف فشار و جابجایی مایعات مورد استفاده می شود را پمپاژ گویند.

انواع پمپ ها

پمپ گریز از مرکز:

اینگونه پمپ ها داری یک شیر خروجی می باشد که باید بسته باشد زیرا در این موقع باعث ایجاد حداکثر فشار در تلمبه می شود که به آن فشار طراحی گفته می شود.

پمپ ترکیبی:
زمانی که نیاز باشد یک سیال را با جریان بسیار بالا ارسال کنیم چندین پمپ را بصورت سری به همدیگر متصل کرده که به اینگونه پمپ ها پمپ ترکیبی گویند.

پمپ دیاگرامی:
از اینگونه پمپ ها زمانی استفاده می شود که نیاز به ایجاد فشار و سرعت زیاد نباشد و این پمپ ها با استفاده از یک خلاء می توانند سیال را پمپ کنند.

پمپ رفت و برگشتی:

در این پمپ ها برای بالا بردن فشار سیال از حرکت افقی و عمودی استفاده می شود که مقداری اتلاف انرژی به همراه دارد.
این پمپ ها برخلاف پمپ های گریز از مرکز نباید خروجی پمپ بسته باشد زیرا باعث ایجاد خرابی در پمپ می شود. علاوه بر این ها بستن یک شیر اطمینان در خروجی پمپ لازم است.

پمپ پیستونی:
در این نوع پمپ ها که مانند پمپ های گریز از مرکز دارای یک شیر خروجی است که نباید موقع عمل پمپاژ بسته باشد.

پمپ پلانجری:
این نوع پمپ دارای یک شیر اطمینان است که مانند پمپ پیستونی است ولی اگر قطر فشارنده آن کم باشد به آن پمپ پلانجری گویند.

پمپ گریز از مرکز:
هرگاه جسمی به سرعت حول محور خود به چرخش درآید، ذرات مرکزی آن جسم در اثر نیروی تولید شده به خارج پرتاب می گردند. این نیرو را نیروی گریز از مرکز گویند. پمپ های گریز از مرکز بر اساس این نیرو که در اثر چرخش پروانه بوجود می آید، کار می کنند. دو قسمت مهم این تلمبه که کار اصلی را انجام می دهند، عبارتند از:

  • پروانه impeller
  • جداره casing

مایع پس از رهایی از پروانه ، از مجرایی می گذرد که انرژی سرعتی مایع به انرژی فشاری مبدل می گردد. به این ترتیب، فشار مایع هنگام خروج بیش از فشار ورودی آن می باشد. اگر سطل پر آبی را با سرعت به دوران درآوریم، مشاهده می شود وضعی قرار می گیرد که بای آب نمی ریزد. اگر در همین حال، سوراخی در ته طرف ایجاد کنیم، مشاهده می شود که آب با سرعت زیاد از سوراخ به بیرون می ریزد.

 

برای دانلود فایل روی لینک زیر کلیک نمایید:


                        دریافت فایل                  


طراحی و تدوین نقشه راه معلم به مثابه مربی (فرمت word)

طراحی و تدوین نقشه راه معلم به مثابه مربی (فرمت word)


مخصوص مهارت آموزان ماده 28    دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

قسمتی از متن گزارش نقشه راه معلم :

1.       خلاصه

در استان ******* منطقه بسیار وسیع **********وجود دارد که منطقه ای بسیار محروم از انواع امکانات می باشد. فرزندان در سایه انواع پرخاش ها و جرم و جنایات بزرگ شده اند ومهارت زندگی آنها بسیار کم می باشد. به همین علت دانش آموزان از هوش بدنی جنبشی خود سو استفاده کرده و آگاهی استفاده از هوش های دیگر خود را ندارند. لذا بر آن شدم تا با پرورش هوش های چند گانه مهارت های زندگی دانش آموزان را افزایش بدهم. با استفاده از هوش های چند گانه گاردنر و گرفتن تست از اولیا دانش آموزان برای خود آنها و تفسیر نتیجه، دانش آموزان بر اساس ضعیف ترین، قوی ترین و هوش متوسط گروه بندی شدند به طوریکه قوی ترین هوش نماینده این هوش شد. نتیجه این که شاگردان ضعیف که در هوش های دیگر قوی بودند اعتماد به نفس خود را بازیافته و از پرخاشگریشان کم شد. تعامل آنها با هم بیشتر شد کلاس چهارم شش در مدرسه زبانزد مدرسه شد. 


                                                                                                                دانلود با لینک مستقیم

دریافت فایل


طراحی و تدوین  نقشه راه معلم به مثابه مربی (فرمت word)    این پکیج مخصوص گروه های زیر می باشد: 1- مهارت آموزان ماده 28 ( معلمانی که از طریق آزمون های استخدامی سال 94 به بعد به صورت قرار داد پیمانی استخدام شده اند و در حال طی کردن پودمان دوم مهارت آموزی خود هستند. ) 2- دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان 3- اساتید دانشگاه فرهنگیان 4- آموزگاران ابتدائی و دبیران 5- دانش آموزان   مشخصات فایل:  فرمت: word  قابل ویرایش  تعداد فایل: 1   تعداد صفحات: 8 صفحه ت ...